COVID-19 - RETNINGSLINJER HOS BIN2BIL

[Vi opdaterer løbende nedenstående information]


Grundet nye Covid-19 restriktioner er salgsafdelingen lukket for private til og med d. 17. januar. Vi holder åbent online og sidder klar på mail og telefon for at hjælpe dig. Vores erhvervsafdelinger har fortsat åbent for fysiske besøg.


Dette betyder, at du stadig vil kunne opleve samme gode betjening og service i alle vores afdelinger, men at salgsafdelingen kun har åbent for salg online.


Hvordan kan vi hjælpe dig?

Vi er her, hvis du har spørgsmål. Kontakt os ved at trykke på knapperne herunder eller læs mere længere nede på siden om, hvordan vi hjælper dig med din bil i disse svære tider.

Vær opmærksom på, at der er forskellige restriktioner for privatkunder og erhvervskunder.


For dig, som er privatkunde:

Vi har lukket for fysiske besøg. Men vi sidder klar på mail og telefon for at hjælpe dig. Du kan finde vores åbningstider her.

Vores værksteder har fortsat åbent med kontaktfri service.


For dig, som er erhvervskunde:

For erhvervskunder vil der være åbent som normalt. Ønsker du ikke at besøge os fysisk, er vores salgspersonale til rådighed på telefon og mail i hele perioden.

Vores værksteder har fortsat åbent med kontaktfri service.



Vi har på baggrund af dette besluttet at igangsætte nogle tiltag, der skal sikre en tryg kontakt med os:

  • Mulighed for aflevering af din bil til service, uden fysisk kontakt med vores værkstedspersonale. Du afleverer blot nøglen i vores nøgleboks, så laver vi det aftalte og kontakter dig via tlf, hvis der opstår spørgsmål undervejs - vi sørger for at lave bilen og sender dig et Gratis Video Check, hvis der er noget ud over det som er aftalt.
  • Vi tilbyder at aflevere din bilnøgle til dig uden nogen form for fysisk kontakt, sammen med en eventuel faktura og tilhørende dokumentation for det udførte service eller reparation.
  • Alle medarbejdere, som er i berøring med kundebiler, bruger i denne tid handsker og din bil afsprittes på alle berøringsflader inden overlevering.
  • Vi rengør/afspritter vores lejebiler efter hver udlejning.
  • Vores salgsteam gør alt hvad de kan, for at give dig den bedste kundeoplevelse, også under disse unormale omstændigheder.

 

Ønsker du at gøre brug af muligheden for ind- og udlevering af din bil til service/reparation, uden fysisk kontakt, eller har du spørgsmål til vores måde at håndtere COVID-19, er du altid velkommen til at kontakte én af vores afdelinger:


HOLBÆK: 5943 1101 • SLAGELSE: 5855 1000


Kontakt osSe flere nyheder