COVID-19 - RETNINGSLINJER HOS BIN2BIL

[Vi opdaterer løbende nedenstående information]


Når du næste gang kommer forbi vores afdelinger i Holbæk og Næstved, vil du opleve en hverdag, der ikke er helt som normalt...

Vi holder selvfølgelig åben som vi plejer, men for vores kunder og kollegaers skyld, følger vi myndighedernes anbefalinger omkring COVID-19.

Vi tager naturligvis vores kunders og medarbejders trivsel, sundhed og velvære meget seriøst, og følger myndighedernes anbefalinger ligesom vi løbende tilpasser vores indsats.

Vi forsøger i videst muligt omfang at begrænse risikoen for smitte. Ligeledes opfordrer vi til, at du kontakter os via telefon og e-mail inden du besøger os i butikken.

For at du kan føle dig helt tryg - og for at mindske en eventuel smitterisiko i forhold til prøvekørsel af biler, gør vi hos Ford vores yderste for at passe på dig. Derfor har vi skærpet vores klargøring af testbilerne.


Vi har på baggrund af dette besluttet at igangsætte nogle tiltag, der skal sikre en tryg kontakt med os:

  • Mulighed for aflevering af din bil til service, uden fysisk kontakt med vores værkstedspersonale. Du afleverer blot nøglen i vores nøgleboks, så laver vi det aftalte og kontakter dig via tlf, hvis der opstår spørgsmål undervejs - vi sørger for at lave bilen og sender dig et Gratis Video Check, hvis der er noget ud over det som er aftalt.
  • Vi tilbyder at aflevere din bilnøgle til dig uden nogen form for fysisk kontakt, sammen med en eventuel faktura og tilhørende dokumentation for det udførte service eller reparation.
  • Alle medarbejdere, som er i berøring med kundebiler, bruger i denne tid handsker og din bil afsprittes på alle berøringsflader inden overlevering.
  • Vi har skærpet vores klargøring i forhold til testkørsel, så du som kunde kan være sikker på, at alle bilens berøringsflader, herunder bilnøgle, rat, gearknop, håndbremse, ind- og udvendige dørhåndtag, trykskærme samt andre knapper omkring førerpladsen, er omhyggeligt afsprittet.
  • Vi rengør/afspritter vores lejebiler efter hver udlejning.
  • Vi tilbyder fri afbenyttelse af håndsprit i alle afdelinger.
  • Vi hilser selvfølgelig pænt, men giver ikke hånd.
  • Vi holder en vis afstand i det fysiske rum – både mellem kollegaer og kunder.
  • Vores salgsteam gør alt hvad de kan, for at give dig den bedste kundeoplevelse, også under disse unormale omstændigheder. Ved aflevering af ny bil, gennemgår bilrådgiveren selvfølgelig de vigtigste punkter på bilen - dette forgår bare med større afstand mellem jer. Den "store" gennemgang er vi desværre nødsaget til at udskyde, men du er selvfølgelig altid velkommen til at ringe/maile eller komme forbi, hvis der skulle opstå spørgsmål. Vi anbefaler desuden, at du læser bilens instruktionsbog godt igennem.
  • Vi har lavet længere afstand mellem bordene i venteområdet.

 

Ønsker du at gøre brug af muligheden for ind- og udlevering af din bil til service/reparation, uden fysisk kontakt, eller har du spørgsmål til vores måde at håndtere COVID-19, er du altid velkommen til at kontakte én af vores afdelinger:

HOLBÆK: 5943 1101 • NÆSTVED: 5570 7000


Kontakt osSe flere nyheder